0 800 210-161
  • корзина
  • личный кабинет
  • избранное
  • обратная связь
3.jpg


У свої 23, Катя Павленко або B-girl Kate прийняла участь у безлічі танцювальних фестивалів, побувала у 18 країнах і створила театралізоване брейк-шоу. В ALL STARS Talks Катя розповіла про баттли, фішки та шляхи розвитку у брейку.



-Розкажи коротко про себе
- Я народилася і виросла у Харкові. Займалася танцями років з 6-7, але це була «збірна солянка»: хореографія, хіп-хоп, диско і все підряд. А у 14 років захотіла спробувати щось інше і пішла на брейкінг – вже 10 років займаюсь саме ним.

- Як батьки ставляться до того, що ти вирішила танцювати вуличні танці на картонці?
Виступати на вулиці заради власного задоволення – це тільки один з варіантів. У 2018 році брейкінг включили в програму юнацьких Олімпійських ігор і це заняття набуло більш спортивного характеру. Це вносить деяку визначеність у шлях розвитку молодих танцюристів. Дає їм розуміння, що захопленням можна заробляти.

- В який момент ти визначилася, що танці для тебе це не хобі, а спосіб заробітку?
- Коли я довчилась в університеті і стала жити самостійно, то зрозуміла, що потрібно якось заробляти на життя. Змагання – це нестабільно, до того ж, ти не завжди виграєш. Потрібен якийсь план.

- Коли брейк – це робота, то як збудувати в ньому кар’єру?
- Перемоги на фестивалях створюють тобі ім'я: у танцюристів з'являються спонсори, їх запрошують судити інші фестивалі, проводити майстер-класи.
Якщо позиціонувати себе як атлета на спортивних змаганнях, то є багато спонсорів, які виділяють кошти для проведення фестивалів. Наприклад, Red Bull BC One.
Я проводжу майстер-класи, виступаю на міжнародних змаганнях, беру участь у танцювальних виставах. Ось тільки вчора ми повернулися з туру по Франції.

- Розкажи про цей тур
- У нас є танцювальний перформанс, з яким ми виступаємо в різних театрах. В ньому беруть участь 15 кращих танцюристів України – 13 хлопців і 2 дівчини. Це дуже яскраве та енергійне видовище. В 2017 році був тур по Україні, а зараз ми їздимо з нашим шоу по Європі.

- Ти досі приймаєш участь в баттлах?
- Звичайно! Баттли відбуваються по всьому світу і викликають багато шуму. Танцюристи демонструють неймовірну техніку і фізичні можливості – це привертає велику кількість глядачів. А на Youtube баттли дивляться навіть ті, хто далекий від брейкінгу, саме через те, що це просто захоплююче видовище.

- Чи переглядаєш до баттлу відео майбутніх учасниць?
- Звичайно я дивлюся, готуюся, намагаюся зрозуміти, як мені краще подати свій матеріал, як він буде виглядати поряд з виступами інших учасниць.?
По суті, в баттлі виграє той, хто подає свою програму краще, ніж інші. І справа навіть не у фізичних кондиціях танцюриста. Тут скоріше справа у впевненості в собі.
Наприклад, дівчата-танцюристки з Японії дуже сильні у фізичному та технічному плані. Вони в танці можуть робити все, що роблять хлопці. Я ж намагаюсь використовувати свої переваги.

«ЯКЩО ТОБІ ЩИРО ПОДОБАЄТЬСЯ ТЕ, ЩО ТИ РОБИШ, ГЛЯДАЧІ ТЕЖ ПОЧИНАЮТЬ В ЦЕ ВІРИТИ.»?


- Брейкинг це скоріше про творчість чи про фізичну підготовку?
- Думаю, що 50/50. Фізична підготовка, безумовно, важлива. Баттл складається з 3-х раундів по 30-40 секунд. Потім наступне коло, потім ще одне - виграти чемпіонат без хорошої фізичної форми просто неможливо.

Але більш важливим є власне бачення танцю. Навіть не в технічному  плані. Має бути розуміння свого стилю і того, що і як ти робиш. Плюс, потрібно мати пристойний арсенал «фішок» і рухів. Щоб аж до фіналу було чим дивувати суддів.

- Як ти розвиваєшся, звідки береш нові «фішки»?
- «Фішки» - це твоє особисте. Ти маєш сам вигадувати рухи, яких не було ні у кого. Якщо ти робиш те, що винайшов хтось інший, то це називається «байт», і це дуже погано. Танець передає, показує характер людини. По тому як танцюєш, можна зрозуміти, який ти у житті.

2in1.jpg

- Ти виглядаєш дуже жіночною, незважаючи на кросівки, джинси і брейк-стиль взагалі. Це можна назвати твоєю особистою відмінністю?
- Так, мені багато хто говорить «добре, що ти танцюєш як дівчина». Я танцюю в широких речах, але навіть коли виконую силові елементи, все одно видно, що танцює дівчина.

- Скільки у тебе пар кросівок?
- Багато. Дуже! Пар, 25, напевно.

- Чи є у тебе повсякденні пари, та взуття для виступу або для репетицій?
- Я завжди танцюю в кросівках, які мені подобається носити в повсякденному житті. Я розумію, що так не можна, і що я «вбиваю» круту модель Nike але нічого не можу з собою вдіяти.

Просто в танцях є таке поняття, як «бути фреш». Тобто виглядати та відчувати себе свіжо, круто, стильно. І коли ти одягаєшся на баттл або навіть просто виходиш на вулицю, хочеться подивитися на себе, і сказати: так, я «фреш» –  можна йти.

- Чи розвивається вулична культура в Україні, і культура брейку зокрема?
- Можу сказати, що вулична культура розвивається, будують різні майданчики для скейтерів, BMX-серів і для брейкерів в тому числі. А ще, я бачу, як круті танцюристи потрапляють у колективи до відомих артистів.

- Коли проводиш майстер-класи, чи не здається тобі, що ти здаєш свої «фішки», вирощуючи тим самим собі конкурентів?
- Свої «фішки» я нікому не здаю. В першу чергу, я показую людям, як думати. Даю концепцію. І навіть якщо я покажу якісь свої рухи, то ніхто їх не повторюватиме на великих фестивалях, тому що всі знають, що це моє.

«ЦІНУЄТЬСЯ ОСОБИСТЕ БАЧЕННЯ, І ЯКЩО ЙОГО НЕМАЄ – ЛЮДИНІ БУДЕ СКЛАДНО ПРОБИТИСЯ В БРЕЙКИНГУ.»

- Фестивалі, баттли, зйомки в рекламі, майстер-класи, виступи в театрах, що далі?
- В наступному році збираюсь поїхати до США і проявити себе там. Не тільки як b-girl, а більше як артист та модель.

- Чому не тут, а саме в США?
- В Україні поки не розуміють, що танці – це твоя робота, твоє життя. Те, чому ти присвячуєш весь свій час і куди вкладаєш свою душу. Гадаю, що з моїми танцювальними навичками і досвідом мені буде легше знайти роботу в Америці. А тут реалізувати себе в цій сфері вкрай складно.

- В США стікаються талановиті люди з усього світу, не боїшся конкуренції?
- Спочатку боялась, але тепер дивлюся на пророблену роботу і розумію, що все можливо.






Фото: Сергій Буряк
Відео: Саляр Алі

© 2019 ALL STARS Talks