0 800 210-161
  • корзина
  • личный кабинет
  • избранное
  • обратная связь
нина-левчук-1680.jpg


Ніна Левчук – справжня Google-woman. Працюючи зі стратегією продажів у глобальній компанії, вона живе на дві країни, читає лекції на тему особистий бренд і завітала на ALL STARS Talks, аби поділитися своїм досвідом.



– Як потрапити на роботу до Google?
– Взагалі я всій молоді раджу йти і робити своє. Але для початку можна і до нас, підучитися. Створюєте резюме, заповнюєте форму у розділі “Careers” на сайті Google і чекаєте на фідбек рекрутера. Втім є короткий шлях – подати резюме через співробітника Google, наприклад через мене. Надсилаєте резюме спвпробітнику, і якщо воно підходить, вас радять далі. Таким чином час очікування скорочується з місяців до трьох днів. І значно більша вірогідність, що вас запросять на інтерв'ю, точніше - цілих 7 інтерв'ю.

– Яким має бути резюме, щоб тебе запросили на співбесіду до Google?
– Google шукає різнобічних людей і цінує участь у волонтерстві. У нас є поняття “googlie” – воно означає прагнення допомагати іншим. Не вказуйте 25 місць роботи, вкажіть 2-3 останніх. Якщо не маєте досвіду – ідіть отримувати. Університет тут не допоможе. І завжди вказуйте не в чому полягала ваша робота, а чого ви досягли на ній.

– Чим ти займаєшся у Google?
– Я керую відділом продажів, де працюють консультанти-продавці, що розвивають клієнтів у країнах Східної Європи, це 10 ринків. Моя робота – побудова стратегії та розвиток людей.

– З чого ти починала роботу у корпоративному секторі?
– Спочатку я розносила листівки. Потім, працювала у страховій компанії і у 20 років стала керівником відділу. Далі працювала з Укрпромбанком, але прийшла криза, все розвалилося і після зарплати у кілька тисяч доларів я потрапила до піар відділу компанії Uniliever на ставку 500 грн.

– Як впоратися з рутинною роботою, яка швидко втомлює?
– Чимало людей прокрастинують: відволікаються на публікації в інстаграм, виходять покурити, випити кави. А потрібно брати і робити. У мене вистачає рутини – без неї не буде всіх інших проектів, які приносять задоволення. Коли я маю 15 задач, то виконавши перші сім вже відчуваю себе молодцем, а потім продовжую робити інші за інерцією. Не впоравшись з рутиною, не вийде перейти до чогось більшого. Є чудова книжка «Від великого до величного», де описується те, що неможливо прийти до величного, не пройшовши інші етапи.

Раджу молоді йти і робити своє.


– Ти була на фестивалі Каннські леви. Які тенденції спостерігаєш у рекламі?

– Такі події змінюють світогляд. Не тільки через кейси, а через людей з розвиненим баченням світу. Мене вразив Китай, наскільки він виріс у діджиталі. Там адаптуються до життя користувача і занурюються у його життя. Наприклад, мережа KFC робить доставку між станціями метро – протягом 3,5 хвилин, поки ви їдете на роботу. Або є робот, який розуміє 80 діалектів. Через пару років їхнє бачення прийде сюди.

– Як ти відчуваєш, майбутнє за маленькими і впевненими чи великими компаніями?
– За маленькими. Тому я і раджу іти робити своє. Великі бренди змагаються між собою. Але ви обираєте дезодорант на полиці і берете light label просто тому що він вам сподобався. Найрозумніші бренди починають будувати свою історію, свої обличчя – люди довіряють людям, а не компаніям. У мене є клієнт, який починав «у гаражі», і за три роки почав постачати футболки у 80 країн, конкурує з Nike та Adidas. І це стало можливим завдяки діджиталу. Діджитал допомагає маленькими компаніям конкурувати з великими.

– Давай спробуємо провести швидкий курс із особистого брендингу.
– Персональний бренд формується із соціальних ролей. Є три частини: що ви про себе говорите, як часто і де ви це робите, і що про вас говорять інші. Третя складова – найпотужніша, але впливати на неї можна найменше. Аби про вас говорили, потрібне чітке позиціонування. Так з'являються «бегущий банкир», «співаючий інвестор» – перетин ролей зацікавлює. Формула персонального бренда: експертність, унікальність і хобі, помножені на постійну комунікацію.

– Як будувати бренд, коли ти цікавишся багатьма речами, не маєш одного фокусу?
– Я займаюсь багато чим, але все об'єднано любов'ю до людей. Поставте собі запитання: що вам подобається робити, за що вам готові платити. наскільки довго ви готові цим займатися і розповідати про це із задоволенням. 



02.jpg


– Ти читаєш книги про бренди?

– На книжки часу не маю, але читаю масу контенту з тренінгів – та витяги усього найважливішого.

– Розкажи про роботу з соцмережами, чи варто довіряти їх професіоналам чи робити все самостійно?
– Так, у мене є контент-менеджер Інна, яка живе у Берліні. Вона думає подібно до мене, дивиться всі мої інтерв'ю та виступи і допомагає планувати контент. Сама ж я постійно роблю граматичні помилки, адже в житті зовсім не пишу російською і 80% часу говорю англійською.

– Як жити і працювати у кількох містах одночасно?
– Я живу у Дубліні, але останнім часом маю багато проектів у Києві. Літак – мій дім. Звісно, я втомлююсь, але мене заряджають зустрічі з цікавими людьми і робота з цікавими проектами. Я швидко відновлююсь. Втім час від часу дозволяю собі пригальмувати і влаштовую дні, коли не спілкуюсь ні з ким, а просто відпочиваю.

– У тебе насичене життя, що видно за інстаграмом, ти спиш взагалі?
– Мені вистачає 4-5 годин сну. Це не шлях до успіху, просто я себе почуваю добре. Жити потрібно у задоволення, любити себе і своє тіло. Якщо вам недостатньо такого короткого сну – потрібно спати довше.


03.jpg

– Як ти встигаєш стежити за харчуванням, займатися спортом зі своїм режимом у постійних перельотах?
– Я нещодавно перейшла на кето-харчування, на ньому зараз сидить вся Каліфорнія. Воно розроблялося для онкохворих, бо сповільнює усі негативні процеси в організмі. На 70% це корисні жири – авокадо, оливкова олія, фета, м'які сири, 20% – білки, 10% – овочі та фрукти, природне пальне, що виводить токсини. Це позитивно впливає на організм, покращує шкіру – вона сяє! І таке харчування дає дуже багато енергії.

– Куди дівати цю енергію?
– Працюю, все у мозок іде. А взагалі займаюсь серфінгом, раніше займалася тріатлоном – зараз не маю на це часу. Плаваю. Можу вийти на легку пробіжку до 5 км.

– Як ти вдягаєшся як бізнес-леді?
– На роботу я ходжу в кросівках, у мене їх 18 пар. Підбори взуваю лише в Україні, на якісь події де є чіткий дресс код.

– З якими труднощами ти стикалася і як з ними впоралася?
– Один із найбільших моїх факапів стався, коли я надто навантажила і загубила себе, перестала отримувати задоволення від життя. Це був хворобливий стан, постійно висока температура. Однак я працюю з духовним наставником, який допомагає мені медитувати і знаходити правильні відповіді. Рік тому, у 30 років, до мене прийшло розуміння того, що таке любити себе, своє тіло і дух, ставитися до себе так, як ти цього заслуговуєш. Ще один факап – я рік відтягувала одне рішення і це мене сильно виснажувало. Але якби у мене не було цього досвіду, я би цього так і не зрозуміла.




Фото: Віталій Юрасов
Відео: Саляр Алі

© 2018 ALL STARS Talks